ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

با Fences دیگر در بین آیکن ها گم نخواهید شد !

برخی ها دسکتاپ های خیلی تمیزی دارند و فقط روی دسکتاپ آنها 4 الی 5 تا آیکن دیده میشه و بقیه برنامه ها در نوار وظیفه قرار دارد. بعضی ها هم نه ! اینقدر دسکتاپ شلوغی دارند که وقتی قصد اجرای یک برنامه را دارند کلی دنبال آیکن آن میگردند. برخی دیگر نیز مثل من کمی از هر دو را دارا هستند ! اما دیگر دوران به هم ریختگی دسکتاپ تمام شد !

برنامه Fences به شما کمک میکند تا آیکن های خود را به طرز زیبایی دسته بندی کنید و دیگر در بین آیکن ها گم نشوید. این برنامه که محصول شرکت Satrdock می باشد به صورت رایگان عرضه شده است. بعد از نصب برنامه و اجرای آن برای اولین بار برنامه از شما میخواهد تا نوع دسته بندی را انتخاب کنید که البته بعدا قابل تغییر می باشد. شما میتوانید دسته های خاص ایجاد کنید و یا دسته های پیش فرض را حذف و ویرایش کنید. 

 


آیکن ها به صورت اتوماتیک در دسته مخصوص خود قرار خواهند گرفت مثلا آیکن برنامه ها در دسته Programs و آیکن پوشه ها در دسته Folders قرار میگیرند. همچنین میتوانید خودتان محل دسته ها و اندازه و ابعاد آنها را تعیین کنید و به سلیقه خودتان بچینید. در هنگام تغییر دادن ابعاد دسته ها متوجه پشتیبانی از Snap توسط برنامه خواهید شد یعنی برنامه به صورت هوشمند ابعاد دسته های بالا و پایین خود را تشخیص میدهد و تغییر ابعاد برای شما بسیار آسان خواهد شد.یکی دیگر از قابلیت های جذاب برنامه مخفی کردن تمامی آیکن ها و نمایش دوباره آن ها با دابل کلیک بر روی محیط خالی دسکتاپ است. 

 


  

جهت دسترسی به تنظیمات برنامه بر روی دسکتاپ راست کلیک کنید و گزینه Edit Fences را انتخاب کنید تا تنظیمات برنامه نمایان شود.
- در قسمت Choose Layout میتوانید از چینش های پیش فرض برنامه استفاده کنید. جهت قرار دادن آیکن ها در دسته مربوط به خود کافیست تا آن آیکن را به داخل دسته درگ کنید.
- یکی دیگر از مزیت های دسته ها قرار دادن تعداد زیادی آیکن در آنها میباشد که با ظاهر شدن نوار لغزان میتوانید به آیکن ها دسترسی داشته باشید
- جهت ساختن دسته جدید کافیست محیطی را توسط راست کلیک  بر روی دسکتاپ درگ کنید و هنگامی که کلید ماوس را رها کنید پنجره ای باز خواهد شد که از شما نام دسته جدید را میخواهد:
- اگر میخواهید یک دسته همیشه نمایش داده شود و هیچ وقت با دابل کلیک بر روی دستکاپ مخفی نشود بر روی آن دسته راست کلیک کنید و گزینه مربوطه را انتخاب نمایید.
- همچنین در قسمت تنظیمات میتوانید رنگ دسته ها و میزان شفافیت آنها را نیز تعیین کنید.
- این برنامه با کلیه نسخ ویندوز اعم از 32 بیتی و 64 بیتی از 98 گرفته تا سون سازگاری دارد.


دانلود | Download | نرم افزار Fences (لینک مستقیم)
حجم : 6MB
پسورد فایل زیپ : www.taksoft.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد