ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

ساخت کتاب های الکترونیکی به صورت PDF

فرمت PDF امروزه به عنوان رایج ترین فرمت برای کتاب های الکترونیکی موجود می باشد. بسیاری از کتاب های آموزشی در اینترنت را می توان با این نوع فرمت خاص یافت و علت آن نیز ویژگی های متعددی می باشد که این نوع فرمت در اختیار کاربران قرار می دهد. شاید یکی از مهمترین دلایل استفاده از این نوع فرمت ناتوانی افراد سودجو و متقلب  از کپی محتویات و مطالب این فرمت و غیر قابل ویرایش بودن آن ها به نام خود می باشد که برای حفظ قانون کپی رایت بسیار مفید است. نرم افزارهای متعددی را می توان یافت که با استفاده از آن ها می توان فرمت PDF را ایجاد نمود که از معروف ترین و خوش نام ترین این نرم افزارها می توان به برنامه Adobe Acrobat Professional اشاره نمود که ویژگی های متعددی را به کاربران در زمینه ساخت فرمت PDF به صورت حرفه ای به کاربران می دهد. این نرم افزار با توجه به ابزارهایی که در خود جای داده است از حجم زیادی برخوردار می باشد. حجم نسخه 8 این نرم افزار به صورت تقریبی 366 مگابایت می باشد و پس از نصب بر روی هارد دیسک ، فضایی معادل 1.5 گیگابایت را اشغال می کند. بسیاری از کاربرانی که تنها هدفشان برای استفاده از این نرم افزار تهیه و یا تبدیل فایل های PDF می باشد نیز ناچار به نصب این برنامه به صورت کامل و از دست دادن فضای زیادی از هارد دیسک خود می باشند.

در این مطلب نرم افزاری کوچک و کم حجم را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن قادر می باشید تا فایل های PDF خود را در هر لحظه و از روی سند های متنی و یا فایل های تصویری ایجاد نمایید.

 

Sonic PDF Creator  نام نرم افزاری کوچک اما پرکاربرد با ویژگی های مناسب با حجم و اندازه خود می باشد. در این نرم افزار کاربران قادرند تا در زمان های دلخواه و در هنگام مشاهده یک سند متنی برنامه را فراخوانی کرده و برای ساخت یک فایل با فرمت PDF از سند متنی مربوطه اقدام نمایند. همچنین این نرم افزار ویژگی هایی نظیر قرار دادن رمز عبور بر روی فایل PDF به منظور محافظت از محتویات را نیز دارا می باشد. این نرم افزار از تولیدات شرکت Investintech می باشد.

 

از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت ایجاد یک صفحه جدید PDF در برنامه و اقدام به ساخت و نوشتن محتوای مورد نظر در آن برای ساخت PDF به صورت مستقیم بی نیاز به وجود سند های متنی دیگر

- قابلیت باز نمودن فایل های PDF ساخته شده و ویرایش آن ها

- پشتیبانی از ویژگی Drag&Drop

- قابلیت چاپ PDF توسط چاپگر

- دارای یک موتور چاپگر مجازی که به کمک آن می توان سند های متنی را با گزینه چاپ تبدیل به PDF نمود

 و صد ها ویژگی برتر دیگر



برای دانلود در این مکان کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد