ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

نرم افزاری برای فرمت کردن فلش مموری

شاید به هر دلیلی نتوانید از طریق ویندوز برای فرمت(Format) کردن فلش مموری و کول دیسک خود استفاده کنید. برای این منظور می توانید از نرم افزاری به نام HP USB Disk Storage Format Tool استفاده کنید.

نرم افزار HP USB Disk Storage Format Tool قادر به فرمت کردن فلش به صورت FAT,FAT32,NTFS بوده و برای فرمت کردن انواع فلش ها، مموری کارت یا هر حافظه ی دیگری به کار می رود.

در شکل زیر محیط نرم افزار را مشاهده می کنید که مشابه پنجره ی فرمت خود ویندوز است.


دانلود نرم افزار HP USB Disk Storage Format Toolبرای فرمت فلش مموری (دانلود از سرور 4shared)

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

سلام اقا.من یه مشکل جدی دارم.دوستم یه فلش داره و هر کاری میکنه که فلش فرمت بشه فرمت نمیشه و پیش 1 نفر هم رفته اما فایده ای نداشته دوستم به من گفته که اون اقاهه بهش گفته کاریش نمیشه کرد و ارور canot flash format windows یه همچین چیزی میده.خواهش میکنم کمکم کن.

سلام دوست عزیز
شما می توانید برای این کار از سیستم بدون ویروس و با فرمت از طریق CMD یا همان محیط داس ویندوز فرمت شود
با روش زیر
Start
Run
Cmd
\Cd
Format نام درایو
inter
این راه را امتحان کن امیدوارم کارت درست بشه

من جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

راهکار فوق العاده ای بود واقعاا مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد