ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

عکسهای لیلا حاتمی , علی مصفا و... در جشنواره فیلم کارلووی واری

فیلم سینمایی «چیزهایی هست که نمی دانی»، در روزهای ششم و هفتم ژوئیه (۱۵ و ۱۶ تیرماه )در بخش مسابقه جشنواره فیلم کارلووی واری با حضور عوامل فیلم به روی پرده رفت و با استقبال گسترده تماشاگران و منتقدان مواجه شد.

فردین صاحب زمانی کارگردان فیلم ، لیلا حاتمی و علی مصفا بازیگر و ، هومن بهمنش (فیلمبردار فیلم) در زمان نمایش فیلم در سالن حاضر بودند و پس از پایان نمایش فیلم در جلسه نقد و بررسی فیلم شرکت کردند

علی مصفا بازیگر اصلی فیلم«چیزهایی هست که نمی دانی» در این فیلم نقش یک راننده آژانس تنها و مردم گریز را بازی می کند که بیشتر شب ها در تهران مسافرکشی می کند و هربار با مسافری آشنا می شود که با خود داستان تازه ای را به درون تاکسی می آورد.

یکی از این مسافرها، زن تنهایی است که نقش او را لیلا حاتمی بازی می‌کند. این زن از نظر رفتاری و شخصیتی، وجوه مشترکی با راننده دارد و به همین دلیل به تدریج رابطه زیبا و عاشقانه‌ای بین آنها شکل می‌گیرد.

 لیلا حاتمی و علی مصفا که دو فرزند خردسال خود مانی و عسل را هم با خود به فستیوال آورده‌اند، همراه با آنها در برابر دوربین‌های خبرنگاران بین‌المللی ظاهر شدند. رویدادی جالب و منحصر به فرد که کمتر در فستیوال‌ها می‌توان شاهد آن بود.








 

نظرات 1 + ارسال نظر
سورملینا یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://www.mizeghaza.com

من خیلی از لیلا حاتمی خوشم میاد. یه جوریه که نمی دونم چرا به دلم می شینه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد