ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

آنتی ویروس تحت شبکه کوییک هیل (Quick Heal Admin Console 4.2




نسخه تحت شبکه



این نرم افزار برای مدیریت و کنترل محافظت از ویروس در سراسر شبکه ، تقریبا در هر اندازه و هر ترکیبی از سیستم عامل روی کلاینت ها طراحی شده است. Quick Heal Admin Console 4.2طبق نیاز Administrator سیستم ، برای آسانتر کردن مدیریت، نگهداری و محفاظت کامل در سراسر شبکه طراحی شده است.

ادمین کنسول 4.2 ابزار قدرتمندی است که با حالت تکنولوژی هنری درست شده است. تکنولوژی Client-Server با عامل فعال کننده در همه هاClient در شبکه که کاربر را قادر به نصب ، کنترل ، پیکر بندی ، آپدیت و Uninstall کردن Quick Heal از راه دور در شبکه می کند. استفاده از آخرین تکنولوژیها، استقرار و پیکر‌بندی را یک کار ساده می کند، حتی در شبکه‌های بدون کنترلگرهای دامنه (Domain based) و سیستم عامهای سرور.

ویژگی های Quick Heal Admin Console 4.2
• افزایش امکان کنترل و مدیریت شبکه
• امنیت بهبود داده شده
• زمانبندی اسکن/آپدیت
• نصب، آرایش، بکارگیری و نگهداری آسان
• گروه بندی و سیاست‌گذاری کلاینت ها
• تولید آنلاین گزارشات آماری مختلف
• مدیریت لایسنس انعطاف‌پذیر
• یافتن اتوماتیک کلاینت های شبکه
• سازگار با انواع پیکربندی شبکه
• پشتیبانی همزمان از کلاینت های ویندوز و لینوکس
• قیمت مناسب

ویژگی های برجسته Quick Heal Admin Console 4.2
• محافظت آنی (Real time) در برابر انواع مخربها مانند virusها، spywareها، trojanها، rookitها، roguewareها، adware و نرم‌افزارهای ناخواسته‌ی دیگری که پتانسیل تهدید را دارند.امنیت بهبود داده شده
• تکنولوژی‌های محافظت چندگانه مجتمع‌شده ، شامل آنتی‌ویروس، آنتی‌اسپم، آنتی اسپای‌ویر، فایروال، و پیشگیری از نفوذ، مبنی بر گزینه محافظت کلاینتی که شما آنرا انتخاب کرده‌اید.
• اسکن و ویروسیابی پیشگیرانه با استفاده از تکنولوژی DNAScan
• اسکن راه‌انداز اصیل (Native Boot Scanning) را در مرحله خالص و native (قبل از راه‌اندازی کامل ویندوز) پیش از آنکه ویروسها یا بطور کلی انواع مخربها فعال شوند، سرویس‌گیرنده‌ها را پاکسازی می‌کند.
• مدیریت بروزرسانی (Update Manager) فرآیند بروزرسانی را بطور کامل مدیریت می‌کند.
• مدیریت بروزرسانی بطور مرکزی تهیه شده می تواند برای دانلود همه آپدیت ها از سرور اختصاصی شکل بگیرد . این ابزار به طور ثابت آپدیتهای جدید را هدایت می کند و آنها را به طور اتوماتیک دانلود می کند . فایلهای تعریف آپدیت پله ای ما کوچک هستند و ظرف چند دقیقه به آسانی در شبکه آپدیت می شوند.

محافظت در برابر سرقت اطلاعات (Data Theft Protection)
شما اکنون با Quick Heal Admin Console 4.2 می‌توانید دسترسی به همه درایوهای قابل حمل مانند درایوهای قلمی (Pen Drive)، گوشی‌های موبایل و همه نوع فلش‌ها، هاردهای اکسترنال و رسانه‌های ذخیره‌سازی USB را در طول شبکه بلاک و مسدود کنید. این ویژگی در محافظت از اطلاعات حساس و محرمانه سازمانها و شرکتهای بزرگ از طریق جلوگیری از کپی شدن اطلاعات به رسانه‌های قابل جابجایی بدون اجازه کمک شایانی می‌کند.
ادمین کنسول 4.2 کوییک‌هیل جهت نیازهای مختلف امنیتی در انواع دلخواه محافظت در نقاط کلاینت ارائه شده است.

سایر ویژگیهای مهم:
1- روشهای نصب چندگانه:
در حالیکه موقعیتهای عملی مختلف را در نظر بگیرید Quick Heal Admin Console 4.2 روشهای نصب چندگانه را بوجود آورده که System Administrator را قادر به نصب بدون دردسر، کارآمد، موثر و آسان در شبکه می کند.

الف- Remote Install (نصب از راه دور):
به محض اینکه نام ایستگاه کاری (WorkStation) در لیست با یک کلیک Add شود آنتی ویروس در Client نصب می گردد.

ب - Client Packager (سازنده بسته نصب بر روی کلاینتها):
ساده ترین روش که در آن نصب کننده در سرور ایجاد می شود و ما می توانیم آنرا در Client کپی کنیم. فقط با دو بار کلیک برروی آن آنتی ویروس در Client نصب می شود.
Client Packager می تواند از روشهای زیر ایجاد شود:
- ایجاد عامل نصب کننده سرویس گیرنده بدون نصب کننده Quick Heal
- ایجاد عامل نصب کننده سرویس گیرنده شامل نصب کننده Quick Heal
عامل نصب کننده کلاینت شامل نصب کننده Quick Heal برای جاهایی که پهنای باند شبکه دارای محدودیتهایی برای دانلود Quick Heal از Admin Console برای استقرار است واقعاً مفید می باشد.
در چنین مواردی به سادگی عامل نصب کننده کلاینت ، شامل نصب کننده Quick Heal و رایت یک CD و یا کپی کردن آن به یک دیسک قابل جابجایی USB برای استقرار روی سرویس گیرنده ایجاد می کند.
ج - Login Script
اگر شبکه بر مبنای Domain باشدآنگاه این روش به شما لیستی از کاربرها (Client) نمایش میدهد. یک فایل آغازگر (Script) برای کاربرهای انتخابی اختصاص داده می شود که به محض Log on شدن کاربر اجرا می گردد و آنتی ویروس در دستگاه Client نصب می شود.

د - Notify Install
یک روش ساده بسیار مفید در صورتی که در دستگاه Client تنظیمات Outlook یا Outlook Express یا Eudora انجام شده باشد یک Mail به ‍Client ارسال شده که با کلیک برروی Hyperlink، آنتی ویروس نصب می گردد.

2- Multi Server Installation (نصب سرورهای چند گانه):
این ویژگی انحصاری برای اینکه تنظیم Quick Heal Admin Console موجود را ارتقاء دهد معرفی شده است. مدیر شبکه نیاز دارد ادمین کنسول را جائیکه Admin Console قدیمی نصب شده بود، نصب کند. مدیر شبکه قادر خواهد بود کلاینتهای موجود را به Admin Console جدید ارتقاء دهد. بعد از ارتقاء موفقیت آمیز ادمین کنسول جدید، نسخه قدیمی می تواند غیر فعال شود.

3- Admin Console Update (بروزرسانی ادمین کنسول):
Quick Heal Admin Console می تواند برای بهبود بخشیدن یا اشکالزدایی به صورت خودکار بروز شود. مدیر شبکه نیاز ندارد اصلاحهای خاص را دانلود یا اجرا کند.

4- Update Manager (مدیریت بروز رسانی):
Quick Heal Admin Console 4.2 همچنین Update Manager را معرفی کرده که همه بروزآوری ها را در یک مکان مرکزی دانلود می کند و مشتریان (کلاینتهای) Quick Heal بطور اتوماتیک برای دریافت بروزآوری ها از این مکان مرکزی (سرور) استفاده می کنند.
به‌منظور استفاده موثر از منابع سیستم Update Manager ، بروزآوری(Update) را برای سیستم های 9x و سیستمهای مبتنی بر NT بطور جداگانه ذخیره می کند.

Update Manager به اندازه کافی برای نگه داشتن شاخه های Major update (بروزرسانی اصلی) و Daily updates (بروزرسانی روزانه) به منظور تامین Integrated Updates (بروزرسانی های یکپارچه) باهوش است، به منظور ارائه دادن بروزرسانی یکپارچه که اجازه میدهد کوییک هیل کامپیوننتها را به همراه تعاریف Malware های مختلف بروزرسانی کند و بنابراین نیاز به دانلود جداگانه patch هر محصول یا خود راه حل Malware را برطرف می سازد.

- Update Manager قادر به دریافت بروز رسانی ها نه فقط از طریق ارتباط مستقیم اینترنتی بلکه همچنین از سایر ارتباطات غیرمستقیم مانند Proxy Server یا SOCKS3 یا SOCKS2 می باشد.

- Update Manager گزارشهای آسان برای خواندن و چاپ را در مورد فعالیتهای بروزرسانی فراهم می کند.

- Update Manager قبل از انجام بروزرسانی جدید از نسخه قبلی Backup می گیرد که باعث استفاده بهینه از گستره قابل دسترسی و کنترل موثر در مورد راه حلهای اورژانسی می شود.

Update Manager - قابلیت برگشت بروز آوری را دارد که به مدیر سیستم برای ناسازگاری اشکالزدایی مرتبط با برنامه های خاص سازمانی وابسته به Browser انعطاف میدهد.

5 - Remote Un-installation (حذف از راه دور):
System Administrator می تواند Quick Heal AntiVirus / Total Security از قبل نصب شده را در هر Client PC در شبکه از هر جایی از شبکه با استفاده از Quick Heal Admin Console حذف کند.

6- Centralized Client Configuration
این بخش از Quick Heal Admin Console برای تنظیمات آنتی ویروس Client بصورت متمرکزمورد استفاده قرار می گیرد.

7- Remote Scan (اسکن از راه دور):
با استفاده از Admin Console مدیر سیستم (System Administrator) می تواند هر ایستگاه کاری Client را در شبکه از هر جایی در شبکه بدون در خطر افتادن شبکه و عملکرد سیستم Scan کند.

8- Centralized Schedule Scan
کار بر می تواند اسکن را در Clients از طریق Quick Heal Admin Console 4.2 با گزینه های مختلف تنظیمات Scan برای ایستگاههای مختلف در فواصل زمانی متفاوت برنامه ریزی (زمان بندی) کند.

9- Client Exclusion Facility (قابلیت محدودیت Client):
ایستگاههای کاری محدودی می توانند از به کاربردن تنظیمات خارجی که انعطاف پذیری بیشتری به Administrator می دهند محروم شوند.

10- Easy Server Management (مدیریت سرور آسان):
تنظیمات Admin Server به Admin Console Server امکان مهاجرت آسان ازیک ایستگاه به ایستگاه دیگر بدون تاثیر بر Clients دیگر شبکه می دهد.
مثلا Quick Heal Cleints را در شبکه به Quick Heal Admin Console Server دیگری راهنمایی میکند. در موردی که Administrator بخواهد Quick Heal Admin Console Server موجود را به چند سیستم دیگر تغییر دهد این ویژگی Quick Heal Admin Console Server را به راحتی قابل مدیریت و قابل نگهداری می کند.

11- Group And Policy (گروه و سیاست):
مدیر شبکه می تواند گروههای مختلفی مانند مدیران، سرپرستان، کاربران ، مهمان و غیره را ایجاد کند.
بر اساس گروه، مدیرشبکه می تواند مجوزهای سیاستی مختلفی را جهت سطوح دسترسی تنظیمات Quick Heal یا دادن کنترل به کاربران خاص ایجاد کند.

12- Summary (خلاصه):
خلاصه ای از Pie-Chart (نمودار دایره ای ) و قالب بندی جدولی بصورت ذیل در دسترس است.
- تعداد کلاینتهای به کار گرفته شده Online و Offline
- تعداد کامپیوترهای محافظت نشده در شبکه
- تعداد کلاینت های به روز شده، از 3 روز قبل به روز نشده، 1 هفته قبل به روز نشده، 15 روز قبل به روز نشده

13- ) Export - Import Facility قابلیت Export - Import ):
این ویژگی امکان Export–Import تنظیمات مهم Admin Console را به منظور تامین نگهداری آسان در مورد نصب مجدد Quick Heal Admin Console در برپایی های بزرگتر شبکه می دهد.
14- Inactive Clients Tracking ( دنبال کردن Clientهای غیر فعال):
Quick Heal Admin Console 4.2 بطور اتوماتیک Clients را که بعد از بکارگیری Quick Heal از شبکه خارج شده اند را پیدا می کند و ورودی های مرتبط با آنرا در کنسول حذف می کند و بنابراین به مدیر برای بهینه کردن استفاده از Admin Console کمک می کند.

(قطع سرویس گیرنده های آلوده ):Disconnect Infected Client15-
اینک مدیر شبکه می تواند دسترسی هر سرویس گیرنده (Clients ) آلوده به ویروس را از شبکه قطع کند. این قابلیت مدیر را به قرنطینه منبع آلودگی و حفاظت از شبکه اش قادر خواهد ساخت.

:Administrator Can Configure More Option From Admin Console16-
را پیکربندی کند. Admin Consoleمدیر می تواند گزینه های بیشتری از
مدیر می تواند به صورت زیر حفاظت روی سیستم کلاینت را پیکربندی کند:
Antiphishing -
Antispam -
Sensor -
Antipopup -
Pc2MobileScan -

17- Report Generation (تولید گزارش):
گزارش را بطور مرکزی متشکل از جزئیات محصول به همراه جزئیات تنظیمات و حوادث مربوط به ویروس با قابلیت چاپ ارائه می کند.
کاربر همچنین می تواند گزارشهای مفصل Client شامل آدرس IP ، نام کامپیوتر ، نسخه محصول، تاریخ پایگاه ، آخرین ویروس یافت شده و سایر اطلاعات را تولید کند.
18- Sorting (مرتب سازی):
مدیر شبکه می تواند تمام لیست‌های قابل دسترس در Admin Console را مرتب کند. برای مثال مرتب سازی کلاینت‌ها بر اساس نام کامپیوتر گزارش می دهد.

19- Export to CSV (استخراج به CSV):
مدیر شبکه می‌تواند توضیحات و گزارشها را به یک فایل CSV صادر کند و می تواند از طریق Microsoft Excel باز کرده و چاپ نماید.

20- Flexible License Management(مدیریت انعطاف پذیر لایسنس):
افزایش لایسنس های جدید و نوسازی همه مجوزها بسیار آسان و تنها محدود به افزایش شماره سریال (Serial Number) را از نظر قانونی به راحتی قابل نگهداری می کند.

21- License Order Form (برگه سفارشی مجوز):
در زمان چاپ فرم سفارش اضافه کردن کاربر و یا تمدید، آن اطلاعات کاملی از قبیل نوع محصول که Standard یا Regular است را نشان خواهد داد.

22- Roaming Client (گشتن در Client):
این ویژگی باعث می شود Quick heal مستقیما از اینترنت در موردی که ایستگاه کاری Client در شبکه متحد نیست Update شود.
کار بر می تواند وقتی که به مکانهای مختلف با NoteBook می رود و در شبکه نیست از این ویژگی استفاده کند.


آدرس سایت : http://www.quickheal.ir/
فروشگاه اینترنتی : http://Shop.QuickHeal.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد