ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

دانلود نرم افزار Paragon Drive Copy Pro v11.10.0.16.12919

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Paragon Drive Copy برای دانلود رایگان شما کاربران محترم آماده کرده ایم. از این نرم افزار میتوان در زمانی استفاده کنید که قصد انتقال اطلاعات از سیستمی به سیستم دیگر را داشته باشید. به عنوان مثال اگر شما سیستم جدیدی تهیه کرده اید و می خواهید اطلاعات سیستم قبلی تان را به سیستم جدید تان انتقال دهید این برنامه به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن حجم بسیار زیادی از اطلاعات را انتقال دهید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم و علاوه بر این پشتیبانی از هارد های HDD و SSD و سایر هارد ها اشاره کرد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:- امکان انتقال اطلاعات به صورت Wizard.- قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت بسیار بالا.- پشتیبانی از هارد های SSD و HDD.- قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات مهم.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Serial:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Serial از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل متنی درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. در صفحه ی باز شده نام و سریال و ایمیل را در کادر های خواسته شده در برنامه وارد کنید.
(ممکن است درون فایل متنی تنها سریال وجود داشته باشد در اینصورت برای نام از www.mihandownload.com و برای ایمیل از mihan@download.com استفاده کنید).


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد