ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

دانلود نرم افزار Luxand Blink Pro v2.3

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Luxand Blink برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از نرم افزار های معروف و بسیار خوب در زمینه Face Recognition Login است که شما با استفاده از آن می توانید یک قفل امنیتی بسیار پیشرفته را بر روی سیستم خود قرار دهید که کلید این قفل چهره شما می باشد. در حقیقت با کمک این برنامه دیگر نیازی نیست که در هنگام ورود به سیستم خود کلمه عبور را وارد کنید و یا از اسکنر انگشت استفاده کنید، بلکه فقط کافیست تا چند ثانیه به وب کم نگاه کنید سپس مشاهده خواهید نمود که قفل سیستم باز خواهد شد. شما می توانید به این نرم افزار اطمینان کامل داشته باشید زیرا در آن از تکنولوژی پیشرفته biometric استفاده شده و نیز مجهز به الگوریتم های بسیار  پیچیده می باشد. همچنین یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تشخیص چهره افراد به شکل های مختلف می باشد به عنوان مثال ممکن است شما در طول هفته موی خود را کوتاه یا رنگ کنید و یا در هنگام ورود از عینک و یا لنز استفاده کنید، این نرم افزار باز هم قادر خواهد بود تا چهره شما را شناسایی و قفل سیستم را باز کند. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان ذخیره سازی چهره تمام افرادی که سعی کرده اند قبل از شما توسط چهره خود قفل سیستم را باز کنند اشاره نمود.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


دانلود نرم افزار Luxand Blink Pro v2.3
برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قفل و حفاظت از سیستم با استفاده از فناوری پیشرفته تشخیص چهره.
- قابلیت ذخیره سازی چهره تمام افرادی که سعی کرده اند قفل سیستم را با چهره خود باز کنند.
- استفاده از تکنولوژی پیشرفته biometric در ساخت نرم افزار.
- قابلیت تشخیص چهره در محیط های با نور کم و زیاد مانند شب و روز.
- جایگزینی مناسب برای رمز عبور و اسکنر انگشت.
- سازگار با ویندوز های ویستا و سون.
- و ...

روش رجیستر نرم افزار با استفاده از Keygen:
اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار با برداشتن تیک مربوط به اجرای برنامه مانع اجرای آن شوید. در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد با زدن دگمه Close از آن خارج شوید. برخی از نرم افزارها با خروج از محیط آنها بسته نمی شوند بلکه آیکون آنها در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز قرار می گیرد با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit آنرا ببندید. پس از مطمئن شدن از بسته بودن نرم افزار وارد پوشه ی Keygen از فایل دانلود شده و با کلیک بر روی فایل درون پوشه اقدام به اجرای آن نمایید. بعد از اجرای فایل Keygen اقدام به اجرای نرم افزار نمایید. سپس مجددآ به سراغ Keygen رفته و در صفحه ی باز شده در صورتی که کادری از لیست نرم افزارها وجود دارد، نرم افزار مورد نظر را انتخاب کنید. در کادر نام www.mihandownload.com را وارد کنید و در کادر ایمیل mihan@download.com را وارد کنید و سپس بر روی گزینه Generate کلیک کنید. Name و Serial و Email بدست آمده را در محل های خواسته شده درون نرم افزار وارد کنید تا نرم افزار مورد نظر به طور کامل از محدودیت خارج شود.
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها یک کادر نام و یا ایمیل داشته باشند که در اینصورت کافیست که همان یک کادر را پر کنید).
(برخی از Keygen ها ممکن است کادر مربوط به وارد کردن نام در آنها خاموش باشد و نامی به صورت پیش فرض در آنها قرار گرفته باشد در اینصورت کافیست که فقط بر روی Generat کلیک کنید و از نام پیش فرض و سریال بدست آمده استفاده نمایید).
(برخی از Keygen ها ممکن است تنها با نامی که نرم افزار به شما می دهد کار کنند در اینصورت در کادر وارد کردن نام و سریال نرم افزار، نامی را که در برنامه وجود دارد در کادر نام Keygen وارد کنید).

توجه:

در سایت سازنده نرم افزار به صورت مرحله به مرحله روش استفاده از نرم افزار همراه با تصویر ذکر شده که برای ورود به این سایت اینجا کلیک کنید.


نظرات 2 + ارسال نظر
alimoharramzadeh جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ http://dearfriends.blogsky.com/pages/index/

سلام من لینکتون کردم اگه خواستین منو هم شما لینک کنید

با سلام و تشکر
من شما رو لینک کردم

rahman جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://rsangpey.ir

سلام و با عرض خسته نباشید!
اگه مایل به تبادل لینک هستی وبم رو با نام دانلود نرم افزار و بازی موبایل لینک کن و خبر بده تا شما رو لینک کنم . با تشکر

با سلام و تشکر
با کمال میل شما رو لینک کردم

سامان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد