ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

گوشی‌تان را تبدیل به ابزاری برای کنترل دستگاه‌های اطرافتان کنید + دانلود


گم شدن کنترل تلویزیون بارها و بارها اتفاق می‌افتد پیدا کردن این وسیله کوچک کار آسانی نیست. اگر به همین خاطر دنبال نرم افزاری برای تبدیل گوشی همراه به کنترل هستید، تا پایان همراه این گزارش باشید.

بیشتر ابزارهایی که امروزه دور اطراف ما را پر کردن می‌شود از راه دور هم کنترل کرد. همه این ابزارها چه تلویزیون باشند و چه سیستم تهویه هوا و یا پروژکتور دارای یک کنترل مخصوص به خود هستند که نکته مشترک همه این دستگاه‌ها استفاده از اینفرارد یا اشعه فروسرخ هست تلفن‌های همراه امروزی هم از اینفرارد استفاده می‌کنند اما برای انتقال داده‌ها. خب حالا که تلفن‌های همراهمان اینفرارد دارند پس می‌توانند کنترلی برای ابزارهای دور اطرافمان باشند.
این نرم افزار تقریبا از همه دستگاه‌ها یعنی نه فقط تلویزیون بلکه سیستم تهویه هوا و یا پروژکتور را هم می‌شناسد. شما با یک جستجوی کوتاه و ساده در داخل این نرم افزار می‌توانید به راحتی مدل دستگاه خود را پیدا کنید. یکی از خوبی‌ها و ویژگی نرم افزار Smart IR Remote این است که دغدغه پیدا کردن دستگاه کنترل الکترونیکی را از شما می‌گیرد.

حالا اگر دوست دارید بدانید گوشی هوشمند شما به درگاه اینفرارد مجهز هست یا نه اینجا کلیک و لیست گوشی‌های مجهز به درگاه اینفرارد را ببینید.
مشخصات
  حجم: 8.50 مگابایت
  نسخه: 1.7.7
  اجرا در: اندروید 4.0.1 و بالاتر
  امتیاز:
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد