ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

نسخه نهایی "ضد ویروس رایگان مایکروسافت" بدون افت سرعت رایانه + دانلود



یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکروسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 4.5.216.0 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.

این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده آسانی می باشد.



برای دانلود نسخه 32 بیتی ضد ویروس مایکروسافت روی تصویر زیر کلیک کنید


برای دانلود نسخه 64 بیتی ضد ویروس مایکروسافت روی تصویر زیر کلیک کنید
 


منبع:
http://www.ern-co.com

طولانی ترین متون را در عرض یک ثانیه ترجمه کنید + دانلود نرم افزار

اگر مسلط به زبان های خارجی نیستید و دوست دارید متون و لغات را به درستی ترجمه کنید، نرم افزار QTranslate را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.


حتی یک مترجم حرفه ای هم برای ترجمه متون نیاز به زمانی قابل توجه نسبت به میزان متن دارد و غالبا مترجم ها نمی توانند به تمامی زبان های دنیا مسلط باشند ولی شما می توانید با نصب این نرم افزار QTranslate بر روی رایانه خود تمامی زبان های دنیا را به هر زبانی که می خواهید در کمترین زمان ممکن ترجمه کنید، البته برای استفاده از این نرم افزار باید حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید. شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا از نرم افزار آنلاین استفاده کنیم و از خود سایت های مترجم استفاده نکنیم؟ برای پاسخ به این سوال می توان جواب های گوناگونی داد ولی از مزیت های نرم افزار نسبت به سایت های مترجم می توان به مواردی چون: پشتیبانی کامل از زبان فارسی، پیشتیبانی از سایت های مترجم متون (مترجم گوگل، مترجم یاهو، مترجم مایکروسافت) اشاره کرد. از قابلیت های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان تلفظ متن توسط نرم افزار، غلط گیری املایی، صفحه کلید مجازی و ... اشاره کرد.
 
 
 
ورژن: 5.3.1
حجم نرم افزار: 523 کیلوبایت
منبع:
موسسه آموزشی عصر شبکه