ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

محل پارک خودروی خود را فراموش کرده‌اید؟ Google Now به کمک شما می‌آید


فرض کنیم به همراه خانواده به خرید رفته‌ایم و بعد از چند ساعت با انبوهی از لوازم خریداری شده به سمت خودروی خود می رویم، ولی چه قدر بد می‌شود وقتی محل پارک ماشین را در پارکینگ پیدا نکنیم! حتما برایتان یک بار این اتفاق رخ داده است.
اگر گوگل اینجا هم کنار ما بود، این اتفاق دیگر نمی‌افتاد. گوگل در جدیدترین آپدیت نرم‌افزار جستجوی خود، یعنی ورژن 3.4، شما را قادر می‌سازد تا مکانی که خودروی خود را در آنجا پارک کرده‌اید، به راحتی پیدا کنید. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا با دقت بر روی نقشه و راهی را که بعد از پارک خودروی خود آمده‌اید، بتوانید محل پارک خودرو را پیدا نمایید. گوگل اعلام کرده است که این عمل توسط سنسورهای گوشی انجام خواهد شد و از زمانی که صاحب گوشی از ماشین خود فاصله می‌گیرد، این نرم افزار به کار خواهد افتاد.

در واقع شما بعد از ایستادن و پارک خودرو، بر روی نقشه محل مورد نظر را ثبت می‌کنید. حال اگر به هر دلیلی این عمل یعنی ثبت محل پارک خودرو توسط شما انجام نشد، گوگل همانند یک فرشته نجات مکان‌های احتمالی را به نمایش خواهد گذاشت.
از دیگر امکاناتی که در این آپدیت ارائه شده است، افزودن گزینه‌های Help و send feedback است که در قالب گزینه Help & Send Feedback به نرم‌افزار اضافه شده است.
parkmee
این آپدیت به زودی در Google Play Store قرار خواهد گرفت. پس این‌بار حتما قبل از رفتن به مرکز خرید، آن را دانلود و جایگزین نسخه قبلی نمایید!

به نظر شما آیا در آپدیت‌های بعدی، گوگل برای پیدا کردن دسته کلیدهای گمشده ما نیز می تواند راهی ارائه کند؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد