ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

نرم افزار برای مچ گیری هکرهای Wi-Fi + دانلود

در شبکه‌های بی‌سیم همیشه این خطر وجود دارد که فردی با هک کردن رمز بتواند از اینترنت شما استفاده کند. حال اگر شما هم در خانه یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید برایتان نرم افزارهایی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن مچ هکرهای Wi Fi خود را بگیرید.
2261267 821
 
 
باتوجه به امکان هک شدن مودم‌های وای فای و استفاده غیرمجاز و غیرقانونی توسط دیگران از اینترنت و مودم شما، دریچه فناوری اطلاعات تصمیم گرفت تا سه نرم افزار برتر برای مراقبت از شبکه وایرلس برای شما کاربران معرفی کند تا استفاده از نرم افزارهای نظارتی در کنار رعایت نکات امنیتی هم مورد استفاده قرار گیرد. شما کاربران هم در سمت ارسال نظر پایین همین خبر، می‌توانید به تبادل نظر در خصوص نرم افزارهای معرفی شده با دیگر کاربران بپردازید و بگویید که کدام نرم افزار مورد توجه شما قرار گرفت.
Whos On My WiFi

Whos On My WiFi نرم افزاری کاربردی در جهت نمایش آمار و وضعیت انواع مودم های وایرلس و وای-فای می باشد. این نرم افزار قابلیت این را دارد تا اطلاعات کاملی از سیستم های متصل به مودم وای-فای کاربر را به نمایش بگذارد. نرم افزار با اسکن لحظه ای شبکه، به کاربر نمایش می‌دهد چه سیستم‌های به مودم متصل هستند و در حال استفاده می‌باشند و همچنین نرم افزار می‌تواند افراد غیرقانونی متصل را قطع نموده یا بلاک کند تا از اتصال مجدد آنها جلوگیری به عمل آید.

قابلیت‌های کلیدی Whos On My WiFi: نمایش mac address سیستم‌های متصل در کنار تاریخ و زمان و مدت اتصال و همچنین آرشیو نمودن اطلاعات.


| حجم: 5.27 مگابایت | نسخه: 2.1.9 | اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 |
راهنمای نصب: از پوشه Keygen فایل Keygen.exe را اجرا کرده و با آن نرم افزار را رجیستر کنید.





Wireless Network Watcher
 
نرم افزار Wireless Network Watcher یک برنامه تحت ویندوز رایگان است که Wi-Fi شما را از گزند غریبه‌ها در امان می‌دارد. در واقع با استفاده از این برنامه هرگاه دستگاه دیگری نیز از اینترنت شما استفاده کند، به شما هشدار داده خواهد شد. برای استفاده از این برنامه بسیار ساده مراحل زیر را طی کنید.
برنامه را اجرا و از منوی Options گزینه‌های Beep On New Devices و Background Scan را اجرا کنید و بعد کلید F5 را فشار دهید تا کلیه دستگاه‌هایی که از اینترنت بی‌سیم شما استفاده می‌کنند را مشاهده کنید.


توجه کنید که پرینتر و سایر دستگاه‌های موجود در شبکه خانگیتان در این برنامه نمایش داده می‌شوند. بنابراین در صورت مشاهده استفاده غریبه‌ها از اینترنت، قبل از خاموش کردن مودم و تعویض رمزعبور کلیه دستگاه‌ها را شناسایی کنید.


| حجم: 358 کیلوبایت | اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8 |



منبع : موسسه اموزشی عصر شبکه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد