ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

رونمایی از چهار خودروی جدید سایپا

- تینا :

پارس خودرو مجوزهای تولید داخل این دو خودرو را دریافت کرده و قرار است که امسال ساخت داخلی آنها در این شرکت به انجام رسد.

تینا که قرار است جایگزین ماکسیمای فعلی شود، دارای مصرف سوخت 9.9 لیتر در 100 کیلومتر است. همچنین این خودرو ضمن بهره‌گیری از موتور 2496 سی‌سی دارای قدرت موتوری برابر با 134 کیلووات در شش هزار دور در دقیقه است. گیربکس این خودرو از CVT بوده و نیروی کمکی آن فرمان هیدرولیکی است. همچنین این خودرو از سیستم‌های ترمز ABS و EBD بهره می‌برد. ظرفیت مخزن سوخت آن نیز 70 لیتر است.

نیسان تینا دارای امکانات جانبی کامپیوتر سفری، صندلی با تنظیم برقی، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ جلو، آینه جانبی همراه با گرمکن، سیستم کنترل سرعت، کنترل گشتاور و کنترل دینامیکی خودرو است. قیمت نوع وارداتی این خودرو نیز چیزی حدود 50 میلیون تومان ارزیابی شده است.





- قشقایی :
اما محصول دوم، قشقایی نام دارد. این خودرو دارای مصرف سوخت 9 لیتر در 100 کیلومتر است و ضمن داشتن حجم موتوری معادل 1997 سی‌سی دارای قدرت موتوری معادل 104 کیلووات در دور در شش هزار دقیقه است. گیربکس این خودرو CVT و قابل تبدیل به شش سرعته دستی است. این خودرو از سیستم‌های ترمز ABS و EBD بهره می‌برد و دارای ظرفیت مخزن سوخت 65 لیتری است.

از دیگر امکانات نیسان قشقایی می‌توان به کامپیوتر سفری، چراغ جلوی زنون،‌ تزئینات داخلی چرم، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ جلو و کیسه هوا اشاره کرد. قیمت مدل وارداتی این خودرو نیز حدود 42 تا 43 میلیون تومان ارزیابی شده است.

از قرار معلوم زمان عرضه دو خودرو فوق بهمن‌ماه خواهد بود


 




- مگان اتوماتیک و هفت دنده :
اما در این مراسم دو خودرو مگان اتوماتیک و هفت دنده نیز رونمایی شدند. مگان 2000 سی سی ساخت داخل پارس خودرو دارای گیربکس اتوماتیک چهار سرعته با قابلیت تعویض دنده دستی است و از سیستم‌های ترمز ABS +EBV + EBD بهره می‌برد. همچنین شتاب صفر تا 100 کیلومتر را در 11.1 ثانیه می‌پیماید. مصرف سوخت ترکیبی آن 7.5 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده و حداکثر سرعت آن نیز 195 کیلومتر بر ساعت است. قیمت خودرو نیز زیر 30 میلیون تومان خواهد بود.



- مروارید ( سایپا 111 ) :
در همین حال سایپا نیز از خودرو تغییر چهره داده شده پراید نسیم رونمایی کرد. این خودرو که قرار است تا دو ماه آینده عرضه شود، دارای سیستم تهویه مطبوع، برف‌پاکن شیشه جلو با قابلیت تنظیم سرعت، چراغ خطر سوم روی سپر، چراغ هشداردهنده عیب‌یاب موتور، فرمان هیدرولیک، رینگ آلومینیومی و مجهز به ترمز ABS است. تغییراتی که در این خودرو داده شده، بیشتر در نمای صندوق عقب و تغییراتی در جلوی این خودرو دیده می‌شود.

نامی که سایپا برای این خودرو انتخاب کرده، مروارید (سایپا 111) است.
وی همچنین گفت: قیمت سایپا 111 یا مروارید نیز در حدود قیمت پراید صبای شرکت سایپا خواهد بود.
 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد