ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر
ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

ترفند،نرم افزار و تازه های دنیای کامپیوتر

آخرین نرم افزارها و اخبار کامپیوتر

دانلود بازی خاطره انگیز و جذاب هواپیمای آتاری برای کامپیوتر


در سالهای نه چندان دور که هنوز بازیهای پیشرفته ی کامپیوتر ساخته نشده بود افراد برای بازی کردن از کنسول هایی همچون آتاری ، میکرو ، سگا و ... استفاده می کردند. اما امروزه با ورود بازیهای کامپیوتری و نیز ساخت کنسول های جدید نظیر پلی استیشن دیگر کمتر کسی به سراغ کنسول های کلاسیک می رود. زیرا اولآ در دنیای امروز تهیه کنسول های کلاسیک تقریبآ غیر ممکن شده و ثانیآ برای بازی کردن در این نوع کنسول ها افراد نیازمند به داشتن دستگاه های جانبی نظیر تلویزیون هستند. ولی در این میان افرادی هم هستند که هنوز علاقه مند به بازی در این کنسول ها باشند و دوست دارند حتی برای یکبار هم که شده بازی در این کنسول ها را تجربه کنند. از همین رو امروز در میهن دانلود یکی از بازی های خاطره انگیز کنسول آتاری را برایتان آماده کرده ایم که شما می توانید آن را به راحتی و بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی در کامپیوتر خود بازی کنید. نام این بازی جذاب River Raid است که اکثر شما آن را با نام هواپیمای آتاری می شناسید. این بازی یکی از پر طرفداترین بازی های آتاری به شمار می رود و افرادی که حداقل 30 سال سن دارند آن را به خاطر می آورند. جالب است بدانید میهن دانلود اولین سایت ایرنی است که اقدام به قرار دادن نسخه اورجینال این بازی به همراه نرم افزار مخصوص اجرای آن در کامپیوتر کرده است.
برای دریافت بازی و آموزش تصویری اجرای آن به ادامه مطلب مراجعه کنید ...


آموزش اجرای بازی:
ابتدا فایل بازی و نرم افزار آن را دانلود و سپس آن از حالت فشرده شده (Zip) خارج کنید. بعد از اینکار پوشه ی River Raid for Atari را به مسیر C:\Program Files انتقال دهید. حال وارد پوشه شده و بر روی آیکون نرم افزار که با نام Stella 2.7.7 می باشد کلیک کنید تا اجرا شود در اینصورت مانند تصویر زیر صفحه ی نرم افزار نمایان خواهد شد.

حالا مانند تصویر زیر با کمک موس بر روی گزینه ی Program Files (نوار سبز رنگ) کلیک کنید این گزینه در واقع همان پوشه ی Program Files درایو C است.

با کلیک بر روی این گزینه شما وارد پوشه ی Program Files می شوید که در اینصورت لیست پوشه های موجود در آن را مشاهده خواهید کرد. شما می بایست مانند تصویر زیر بر روی گزینه ی River Raid for Atari (نوار سبز رنگ) کلیک کنید که در واقع این گزینه همان پوشه ی River Raid for Atari است که چند لحظه پیش در همین جا کپی کردید.


با کلیک بر روی این گزینه شما وارد پوشه ی River Raid for Atari می شوید که در اینصورت مانند تصویر زیر فایل نرم افزار را به همراه پوشه ی Game و چند فایل دیگر را مشاهده خواهید کرد که می بایست مانند تصویر زیر بر روی گزینه ی Game (نوار سبز رنگ)  کلیک کنید تا وارد آن شوید.

پس از کلیک بر روی این گزینه و ورود به پوشه ی Game مانند تصویر زیر بر روی فایل River Raid 1982 (نوار سبز رنگ) که در واقع همان فایل بازی است کلیک کنید تا اجرا شود.


راهنمایی:
برای شروی بازی از کلید F2 ، برای شلیک هواپیما از کلید Spase ، برای کاهش و افزایش سرعت و نیز تغییر جهت هواپیما از کلیدهای جهت نمای کیبورد استفاده نمایید. علاوه بر این شما می توانید با اتصال دسته های کامپیوتر به پورت USB بازی را به جای کیبورد با دسته نیز انجام دهید کنید.

زنان آتش نشان داوطلب شهر تهران

 بانوان آتش‌نشان داوطلب در گروه‌های پنج تا 10 نفر در طول روز به صورت آماده ‌باش در پایگاه حضور می یابند تا در صورت نیاز به ماموریت‌های ویژه اعزام شوند. بانوان آتش نشان در مدت اقامت خود در پایگاه زیر نظر مربیان سازمان آتش‌نشانی آموزش‌ می بینند، تا قابلیت‌های امداد و نجات خود را افزایش دهند.










پسورد گذاری بر روی پوشه ها در ویندوز ۷ با Pismo File Mount

Pismo File Mount نرم افزاری بسیار عالی برای رمزگذاری پوشه های  قابل دسترسی در ویندوز ۷ می باشد، تمامی نرم افزارهای قفل گذاری که تا به حال منتشر شده بودند، بر روی سیستم نصب شده و تنها یک ویژگی کلمه عبور به یک پوشه خاص اضافه می کنند که این طریق یک اشکال دارد و آن هم اینست که وقتی نرم افزار قفل گذار را پاک می کنید و یا پوشه رمزگذاری شده را یه یک کامپیوتر دیگر منتقل می کنید آن پوشه بدون هیچ مشکلی باز می شود و از شما هیچ گونه کلمه عبوری درخواست نمی کند.
اما نرم افزار Pismo File Mount، پوشه رمزگذاری شده را به پسوند pfo تبدیل می کند و در صورت حذف برنامه از سیستم و یا انتقال پوشه رمزگذاری شده به یک سیستم دیگر، پوشه رمزگذاری شده دارای یک پسوند ناشناخته خواهد بود و قابل استفاده نخواهد بود. برای استفاده از این پوشه بر روی سیستم های دیگر، می بایست نرم افزار PSM را بر روی آن سیستم نصب کنید. در ادامه می توانید این نرم افزار کاربردی را از دانلودها دریافت کنید.همچنین آموزش استفاده از این نرم افزار هم در ادامه آمده است

 

آموزش استفاده از این نرم افزار:

- نرم افزار Pismo File Mount را دانلود و نصب کنید
- در هر جایی از سیستم (به طور مثال دسکتاپ) راست کلیک کرده و از منوی New گزینه Private Folder را انتخاب کنید
- از پنجره باز شده، نام پوشه خود را تایپ کنید
- اگر می خواهید فایل ایجاد شده، فایلهای درون خود را فشرده کند گزینه Use data compression to reduce file size را فعال کنید
- اگر می خواهید پوشه ایجاد شده رمزگذاری شود گزینه Encrypt data using password as key را فعال کنید و کلمه رمز خود را دو بار وارد کنید و OK کنید
- فایل ایجاد شده را باز کنید
- در پنجره باز شده، اگر می خواهید فایل رمزگذاری شده مانند یک درایو یا پارتیشن در Computer ظاهر شود، Map drive را به گزینه ای غیر از none تغییر دهید، در غیر این صورت آنرا بر روی none و یا گزینه Owner only رها کنید و Mount را بفشارید
- کلمه عبور خود را وارد کنید و OK کنید
- پوشه رمزگذاری شما باز می شود و می اکنون می توانید اطلاعت خود را به آن اضافه و یا از آن حذف کنید
- این فایل رمزگذاری شده به صورت همیشه باز خواهد ماند مگر اینکه آنرا به حالت قفل شده باز گردانید
- برای قفل کردن پوشه رمزگذاری شده، بر روی آن راست کلیک کنید و Unmount را انتخاب کنید
- حال پوشه شما قفل شده است، برای گشودن آن می بایست آنرا باز کرده و کلمه عبود خود را وارد کنید

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – 1.4 مگابایت